\

נוסעים לאילת הרבה אנשים? זה בשבילכם

נוסעים לאילת הרבה אנשים? זה בשבילכם

הקיץ הגיע ואיתו השמש המחממת והחשק לנופש.

במשך תקופה ארוכה של שנה שלמה נופש זה היה בעיקר מילה בגדר חלום או פנטזיה. בשנה האחרונה כולנו היינו סגורים בתוך הבתים, מטיילים בין המקרר לסלון, בין הזום במחשב אל בייביסיטר על הילדים. כולנו רק חיכינו לרגע שיודיעו לנו שהשמיים פתוחים, הקורונה נעלמה ואפשר לחזור לשגרת הטיולים שלנו ותרבות הנופש שהעם הישראלי כ"כ אוהב!

אחרי שנה כ"כ ארוכה, מלאה בחרדות וימים לא צפויים הגיע הזמן לרגיעה. לכבוד הגעת הקיץ ותחילת ירידת הקורונה נפתחו בריקוד וצהלה כל בתי המלון, אתרי התיירות והמסעדות והברים בארץ. אומנם, כל הטוב הזה הגיע בעיקר רק לישראל ולטוס לטייל בעולם עדיין לא אופציה ממשית. בעקבות סגירת השמים והתחלואה הגבוהה בעולם יש עיר אחת בארץ אשר זכתה לקטוף את התהילה שלה עוד פעם מחדש – אילת!

מאז ומתמיד אילת הייתה עיר הנופש והחופש של מדינת ישראל, עיר קטנה שטופת שמש ומוקפת בחופים. אין ישראלי בוגר שלא ביקר באילת לפחות פעם אחת בחיים. בשנים האחרונות ישראלים רבים העדיפו לטוס לחו"ל במקום לרדת לאילת אומנם, בעקבות הקורונה השמיים נסגרו וישראלים רבים נהרו בחזרה לעיר הנופש הישראלית. אילת חזרה להיות תוססת, מלאה בחיים, צבע ושמחה והפכה להיות היעד הכי רלוונטי בשנה האחרונה.

אז מה יש לעיר להציע?

אילת זו העיר הנופש האידאלית לכל סגנונות האנשים, היא מכילה בתוכה מגוון רחב של פעילויות ואטרקציות עבור ילדים ומשפחות צעירות ובתי מלון יוקרתיים או בתי מלון של הכול כלול עם ארטיקים לילדים ובירות להורים. כמו כן, אילת ידועה בחיי הלילה שלה! צעירים רבים מכל הארץ יורדים לאילת בדיוק עבור זה, לנופש ביום בים, הופעות סטנדאפ ולבלות בערב בברים או במעודנים הקיימים בעיר.

מעבר לכל היופי הבולט לעין שקיים בעיר וההנאה הברורה מאליו שהיא מספקת, אילת גם נחשבת לאחת העיירות חוף עם הריפים היותר יפים בעולם! כלומר, אנשים מכל העולם מגיעים לאילת על מנת לעשות צלילות ולהנות מהיופי שיש לה להציע גם מתחת למים. הריפים של אילת מלאים באלמוגים יפהפיים ועשירים בחיים תוססים של מגוון רחב של חיות ימיות החל מדגי ליצן (נמו) ועד דולפינים שניתן לשחות איתם לרוב בשעות מסוימות. 

הנסיעה לאילת

הנסיעה לאילת היא קצת מסוכנת, אך חווייתית. הכבישים בדרך הערבה מפותלים מאוד וארוכים, מה שדורש הרבה ריכוז בנהיגה וערנות מוגברת. אומנם, הנוף שתראו בדרך או אחד הנופים המרהיבים שיש לארץ שלנו להציע, נוף מדברי עם גבהות של דיונות לצידי הכביש ומידי פעם ניתן להבחין בגמלים או איילים אשר חיים במדבר. במידה ואתם קבוצה של אנשים אשר רוצים לרדת יחדיו לאילת ההמלצה שלי אליכם זה לארגן הסעה דרך חברת הסעות מוכרת ובטוחה.

ארז הסעות מציע את שירותיו לכל הרפתקה אשר חשקה נפשכם, הנהגים שלנו יורידו אותכם בבטחה ביעד ואתם תוכלו להתרווח מאחור ולהנות מהדרך והנופים שיש לה להציע.