\

דירות למכירה בנתניה

דירות למכירה בנתניה

היי שמי רועי, אני בן 30 מאור עקיבא נשוי + 2 וחיפשתי מספר חודשים דירה למשפחתי.

בשנים שבהן אני נשוי הבנתי שנושא חיפוש הדירות הוא אחד הדברים הקריטיים למשפחתי ולי שיהיה לנו מקום נח לגור בו.

ניסיתי לא מעט חברות נדלן אשר עזרו לי לחפש דירות, והתעקשתי על אזור נתניה כי שם מצאתי לנכון לגור, ושום חברת נדלן לא ענתה על הדרישות שלי.

בסופו של דבר הבנתי שאני בתור איש משפחה, רוצה למשפחתי את הטוב והאיכותי ביותר ולא רוצה להתפשר על דירות שאני הולך לגור בהם זמן רב.

בעקבות התובנה הזו החלטתי לצאת ולחפש חברת נדלן בעלת סוכנים איכותיים אשר יעזרו לי למצוא את מבוקשי בצורה הטובה ביותר וללא פשרות

מכיוון שאני מתגורר באור עקיבא החלטתי לחפש משרד נדלן שנמצא בסביבתי והחלטתי לבצע סקר שוק לסקירה קצרה של החברות באזור.

לאחר מספר חיפושים שערכתי באינטרנט ובאזור, החלטתי לבקש את שירותיהם של רימקס נתניה אשר עזרו לי למצוא דירות למכירה ברמת פולג נתניה השכונה שתמיד חלמתי עליה.

כבר במפגש הראשון הבנתי כי קיבלתי את ההחלטה הנכונה. המשרד מנוהל בצורה מקצועית ואישית על ידי כל הסוכנים והמנהלים במשרד, פשוט הרגשתי שהגעתי למקום הנכון.

בהתחלה ישבתי עם מספר סוכנים וסיפרתי להם על הדרישות שלי לדירה, איזו שוכנה אני מעדיף, תקציב, ציפיות וכל מה שצריך על מנת לרכוש דירה איכותית.

הצמידו לי סוכן, שעם הזמן כבר הפכנו לסוג של חברים ויצאנו למסע של חיפושים אחר הנכס המבוקש, אני לא ויתרתי ולא התפשרתי והסוכן היה סבלני, אדיב וכיבד כל בקשה שלי.

בסופו של דבר לאחר חיפוש לא מועט אחר דירות למכירה בקרית השרון נתניה , נמצא עבורי הנכס המיועד שחלמתי עליו כל כך הרבה זמן, לא יכולתי לבקש דירה יותר טובה מזאת באמת ענתה על כל הציפיות שלי וכל מה שרציתי מדירה שתהייה ובדיוק במיקום שרציתי. כמובן שתהליך זה לא היה פשוט ולקח זמן וכולנו היינו סבלניים כי ידענו שבסופו של דבר נגיע אל היעד המבוקש ואיש לא הסכים להתפשר כאן. לסוכן היה חשוב שאני יצא מרוצה ואם אני לא מרוצה אז אין סיכוי שאני יקנה את הנכס הזה , לכן הרגשתי כל כך בטוח שעשיתי .את הבחירה הנכונה

אני ממליץ בחום על רימקס נתניה – חברת נדלן מקצועית ואמינה .כיום כל בן אדן שהקים משפחה רוצה למצוא לעצמו דירה ראויה,ולכן לא מתפשרים ועובדים רק עם המקצוענים שיתאימו לכם את הנכס שתמיד חלמתם עליו.

אם אתם מעוניינים לשמוע עוד על החברה  מוזמנים להיכנס לאתר  בכתובת http://www.remax-n.co.il/ או לחייג 1700-555-210

בהצלחה לכולם!

לביקורות נוספות היכנסו לעמוד הבית שלנו באתר הביקורות של ישראל